duminică, 19 februarie 2012

Activitate in Qwan Ki Do


Activitatea mea in Qwan Ki Do:
                  
      Începem cu antrenamentele:
           Primul meu antrenament a fost la vârsta de 4 ani si 8 luni. El a fost alături de tatăl meu .Tata stătea pe o bancă si eu îl tot întrebam: „Care-i stânga?” „Dar dreapta care-i?” şi tot  felul de alte întrebări de copil.                                        Am continuat aşa timp de o lună antrenamentele în  acea sală învechită de vreme (până şi cheia s-a rupt în uşă). De atunci instructorul a decis să facem antrenamente la Şcoala „Ion Creangă’’.
 Acolo erau două săli:
 -una foarte mică;
 -una foarte mare.
  La un momentdat s-a luat decizia de a renunţa la sala cea mare şi să lucrăm în sala cea mică, dar aici capsele săreau din podea.
 După timp de 5 ani domnul instructor a reuşit să închirieze o sală modernă  şi a decis  să ne mutăm la Galleria Mall.
  Aceşti ani de antrenamente şi participarea la diferite competiţii zonale, judeţene şi naţionale, au adus si rezultate:
             -Pe data de 16.12.2007 am luat primul cap ( e o formă de a avansa în trepte de ierarhizare, la o anumită categorie de vârstă, în urma unui examen);
             -Pe data de 15.06.2008 am dat examen pentru al doilea cap şi l-am luat;
             -Pe data de 20.12.2008 am luat  al  treilea cap;
             -Pe data de 22.02.2009 în Suceava, locul întâi la un turneu zonal;
             -Pe data de 21.04.2009 am luat al patrulea cap;
             -Pe data de 07.11.2009 la Fălticeni, locul întâi la un turneu zonal;
             -Pe data de 13.12.2009 am luat centura violet( este trecerea la un nivel superior în gradele de ierarhizare în acest sport);
             -Pe data de 21.03.2010 la Bacău, am participat la Campionatul Naţional de copii şi juniori, unde am luat locul trei pe ţară;
             -Restul examenelor până la centură violet doi capi albi între ani 2010 -   2011;
             -Pe data de 25-27.03.2011, la Constanţa, am participat la Campionatul Naţional de copii şi juniori, unde nu am reuşit decât locul patru pe ţară.


              Au existat şi concursuri unde nu am reuşit să obţin nici un loc pe podium
şi chiar am obţinut rezultate  foarte   slabe, dar asta nu m-a împiedicat să renunţ
la  acest sport,  ba   dimpotrivă, acestea  m-au  mobilizat  şi  ambiţionat pentru a merge mai departe.
              În orice sport trebuie să ştim să pierdem demn şi să câştigăm cinstit.

                                                                             ELVIN MANOLIU

2 comentarii: