miercuri, 5 iunie 2013

Glume- #Tiimi;3

Heii. Şi aşa că doamna de română a spus să spunem glume înainte de oră..Vreau să vă dau nişte idei.

1Frizerul il intreaba pe client : 
- Cum sa va tund ca sa fiti multumit ? 
- Gratis !

2. - Ce plângi aşa, că nu mă duc pentru zece ani, stau doar o lună, încerca soţul care pleca în deplasare să o împace pe soţie.
- Lasă că te cunosc eu, zici o lună şi te întorci după trei zile!

3. - De ce fug moldovenii dupa salvare ?
- Ca sa pupe crucea.

4. Un român la Chisinău se apropie de un localnic
- Nu vă supărati, caut magazinul "Lumea copiilor"!!.
Moldovanul:
- Nu mă supăr, căutati-l.

5. Triste au fost zilele fara tine...Cand eram in intuneric tu mi-ai dat lumina. Mi-ai dat putere si mi-ai luminat viata!
Multumesc neoanelor Philips.

6.-Tata, tu mi-ai povestit ca odata te-au dat afara de la scoala ?
- Da, Gelule. Dar de ce ma intrebi ?
- Pentru ca istoria se repeta ...


7.  In vin e puterea. In bere e sanatatea. In coniac e distinctia. Iar in apa.., sunt doar microbi!

8. Un oltean mergea cu trenul prin Moldova. Cu el in compartiment, un moldovean.
Se apropie de gara Oituz si olteanul nostru deschide fereastra, sa vada gara.
Moldoveanul, din spate: – Marasesti…
Olteanul: – Oituz!
Moldoveanul, iar:
- Marasesti!
Olteanul: – Ba-i Oituz!
La care, moldoveanul, infuriat: – Inchide, ba, geamul, ca ma rasesti!

Un comentariu: