luni, 3 iunie 2013

Just relax :) ; Muzică - - Diana ;3

Bunăă. Aşa cum am promis, voi pune câteva recomandări pentru excursie.
P.S.: Nu mă acuzaţi, ştiu că unele sunt puse doar pentru distracţie :)).

Deepcentral - O stea ; Era imposibil să nu pun piesa asta, chiar dacă nu prea îmi place ;-?.



Andra - Inevitabil va fi bine ; Pun pariu că pe mulţi dintre voi îi enervează :)). Nu neg, este destul de ritmată şi "te prinde" :).


Inna ft. Carla's Dreams - P.O.H.U.I. ; Şi desigur, nu puteam să o uit :).


Cezar - It's my life ; Cred că v-aţi dat seama că e una dintre piesele puse în glumă :))).


Lora - Capu' sus ; Nu ştiu ce spuneţi de piesa asta, dar mie chiar îmi place şi are un mesaj foarte motivant ;).


J Balvin - Tranquila ; Ce pot spune? Trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrranquila :)).


Mandinga - Bling ; Intră în categoria "nu ştiu ce părere aveţi, dar mie mi se pare o melodie bună".




Cam atât de această dată şi nu uitaţi: dacă aveţi păreri sau recomandări, lăsaţi în rubrica "Comentarii" [orice poate lăsa comentarii, doar daţi la "Comentaţi ca" şi selectaţi "Nume/Adresă URL"]. Melodiile care vreţi să fie pe CD i le daţi lui Elvin.
Pe data viitoare :).

Un comentariu: