sâmbătă, 21 aprilie 2012

Glume

1. "-As dori, taticule, sa ajut un om in virsta. Imi dai niste bani, macar trei-patru mii de lei
−Da, baiatule, bravo, e un gest foarte frumos. Uite, ia zece lei. Unde e omul acela sarman ?
−Pe trotuar, la colt. Vinde inghetata!
"


2."Bula se duce la posta sa trimita o scrisoare in strainatate.
- Par avion ? il intreaba functionara.
Bula o priveste cu atentie, si apoi raspunde decis:
- Nu ! nu pareti
"

3."Alinuta catre tatal ei:
- Tata, spuneai ca iti plac ochii vecinei noastre?
- Da, draga mea!
- Pai, uite!... Ti i-am adus!...
"


4."La sfarsitul anului scolar, Bula ii spune mamei
- Mama esti o femeie norocoasa!
Ea il intreaba surprinsa:
- De ce fiule?
Bula ii raspunde:
- Nu trebuie sa-mi mai cumperi alte carti anul acesta!
"

5."Bulisor, cum a fost examenul la matematica. Cate probleme ai avut de rezolvat?
- Cinci.
- Le-ai rezolvat pe toate?
- Da, in afara de primele doua si de ultimele trei.
"

6."Alinuta il intreaba pe bunicul ei:
- Bunicule, ai fost si tu copil?
- Bine-nteles, Alinuta!
- Cred ca aratai foarte caraghios cu chelie si cu mustata!...
"

7."Culmea matematicii:sa pui tabla inmultirii pe casa."

8."-Ce mult mi-as dori ca Parisul sa fie capitala Spaniei!
-De ce?
-Pentru ca asa am scris in lucrare.
"

9."- Ionel, sti alfabetul?
- Desigur domnule
invatator!
- Si ce litera urmeaza dupa A?
- Pai... toate celelalte.
"

Hristos a inviat ! Sunt Timi si in aceasta rubrica voi pune GLUME.

1."- Ma, Ioane, ma doare un ochi. Ce sa fac?
- Mai, Vasile, pe mine anu- trecut m-a durut un dinte si l-am scos..."

2."Bula suna la pompieri:
-Alo, pompierii?
-Da! Care este problema?
-Imi arde de joaca!"

3."Doi maramureseni calatoreau cu trenul.
Vine controlorul.
- Biletele la control, va rog!
- Ma, Gheorghe, noi avem belet?
- No.
- N-avem belet, domn controlor.
- Bani de amenda aveti?
- Ma, Gheorghe, bani de amenda avem?
- No.
- N-avem bani, domn controlor.
- Va bateti joc de mine?
Bilet nu aveti, bani nu aveti. Atunci, ce aveti?
- Ce-avem, ma Gheorghe?
- Avem abonament."

4."-Tata pot sa ma uit la televizor?
-Poti sa te uiti cat vrei, numai sa nu-l aprinzi!"

5."Mama ajunge acasa si intreaba:
-Ce ati facut azi copii?
-Eu am spalat vase, a zis Roxana.
-Eu le-am sters, zise Maria
-Iar eu am adunat cioburile, zise Mihai"

6."-De ce, atunci cand este iarna, oltenii pun televisorul pe soba?
-De ce?
-Ca sa nu inghete reporterii!"

7."Puiul de miriapod vine alergand acasa si bate cu putere in usa:
- Tata,deschide!Ma urmareste o gaina!
- Imediat ,fiule!Stai sa-mi pun pantofii!"

8."-Bunico ,vreau paine cu unt.
-Iti dau cu bucurie draga mea .
-Vreau paine cu unt ,nu cu bucurie!"

9."Bula:
- Tata, tata, nu mai merg la scoala!
- De ce, Bula?
- Pai, doamna invatatoare asta nu stie nimic!
- Cum asa, Bulisor?
- Pai, ieri m-a intrebat pe mine cat fac 2+3!..."

10."Bula la stomatolog:
- Aceasta masea e moarta!
- Atunci, afara cu ea doctore!
- Pot sa va pun o coronita!
- Nu, nu! Prefer o inmormantare simpla, fara flori, fara coroane!"

11."Un nebun se plimba prin curtea spitalului tarand un lant dupa el:
-Nu ati vazut un om invizibil?
-Nu!
-Daca il vedeti, spunetii ca i-am gasit cainele!"

Va plac? Spuneti-mi printr-un comentariu!

Un comentariu: