marți, 3 aprilie 2012

Stire...

        Buna!!Am o stire pentru voi!Noi clasa A IV-A B ne-am gandit sa va spunem ce facem noi in saptamana altfel . Pe langa asta vrem sa va spunem despre campionatele noastre la handbal (fetele) si fotbal (baieti).Speram  sa castigam!O sa fac un anunt pe blog sa va zic si voua ce loc am luat .Ei bine....Si baieti au campionat la fotbal , dar din pacate eu nu m-am interesat prea bine de campionatul lor , dar cu singuranta vor castiga deoarece sunt o echipa fantastica.
        Acum as vrea sa va spun ORARUL nostru pentru saptamana altfel!
   Luni: Am inceput cu curatenie in cartier !
   Marti: 3 copii au mers la concursul MICUL MATEMATICIAN ! Bravo ! In aceeasi zi am avut un spectacol la care toti am fost prezenti.
  Miercuri: Citim , vom avea campionat la handbal si la fotbal , vom face un "joc" "CU CINE DORIM SA NE ASEMANAM" , iar ultima ora vom face EXPERIMENTE.
   Joi :Vom face  " TRADITII PASCALE " , vom rezolva integrame si in ultima ora ne vom prezenta carte preferata.
  Vineri: S-ar putea sa facem o ora de fizica , vom face un concurs ( nu stiu de care SURPRIZA)
                  Deci , cam aceasta este STIREA! Voi reveni cu locurile de la campionate!
                                                                                Cu drag,Timi
                                                                        

Un comentariu: