sâmbătă, 28 aprilie 2012

Statusuri Despre Prietenie

Hei!Sunt Dyana si as vrea sa va arat cateva statusuri despre prietenie..Si sper ca atunci cand le veti citi,sa va dati seama ce prieteni minunati aveti..


Cel mai bun accesoriu pentru o fata: prietenii ei
Prietenii vin si pleaca, dar pe cei adevarati ii pastrezi toata viata.
Ai fost cu mine, cu mine ai tras mereu. Si aici nu ma refer la bine, ma refer la greu!
Prietenii adevarati sunt ingeri, chiar daca au uitat sa zboare...
Nu conteaza in ce maniera ne'am imprietenit. Conteaza ca suntem de nedespartit.
Un prieten vede tristetea din ochii tai, in timp ce ceilalti se lasa pacaliti de zambetul tau.
Daca ai nevoie de prietenia mea si ne despart 100 de pasi, fa tu primul pas,iar eu le voi face pe restul de 99 pentru tine.
Un prieten adevarat e greu de gasit, si mai greu de parasit si imposibil de uitat.
Nu-mi spune cum sa-mi aleg prietenii. Ma pricep la asta. Ca dovada, te-am ales pe tine.



5 comentarii: